marți, 24 martie 2009

" Vinovatii fara vina "


Oficial dezertez si imi dau foc la toate cartile ca sa nu risc sa imi dau mie foc inainte de toate. M-am saturat, imi ajunge! Am prea mult cap si apetit de cunoastere pentru programul zilnic care simt ca mi-a provocat deja reumatism mult prea devreme. Nu mai am nici un chef ca mi l-ati omorat voi. Vreau sa fac ceva util cu timpul pe care il dorm constant in banca iar si iar si iar. Cel mai urat e ca nici nu mai pot sa dorm cum se cuvine, adorm si cad in cosmaruri, ma trezesc si tot in cosmaruri dau, ies pe hol si dau de femeia de servici, din lac put si din put direct in rahat. Ca tot veni vorba de femeia de servici; sincer sa fiu daca as fi fost copil acum as fi avut copilaria... fututa, da, asta cred ca e cuvantul, nu prea conservator sau politicos, dar e cel potrivit.


Domnilor profesori, nu am nimic cu domniile voastre! Sunt constient ca materia e de toata greata si mizeria. Nu va cred nici comunisti, nici invechiti, nici fascisti, nici prosti, nici enervanti, dar mie mi-a ajuns. Scaunul ala ma omoara cu zile si simt ca e pe cale sa-mi provoace hemoroizi. Bine inteles ca unii s-ar putea sa zica ceva ce ar suna cam asa: "Da ce ai vrea? Canapea? Fotoliu?". Nu stimabile! As vrea un stimulent, cum ar fi: o discutie provocatoare, interesanta, in orice domeniu/obiect din orar, orice ne-ar putea antrena pe toti intr-o discutie. Pana si discutiile in domeniul politicii ar fi educative, dar, asta e, nu avem voie sa facem politica in scoala! Dar sa o aplicam da! Nu-i asa doamna/domnule X? Uite ca am facut-o si pe asta, am atacat pe cineva! Dati-mi in cap, torturati-ma, scadeti-mi puncte la purtare. Aflati necunoascuta X; sau nu.


Nu vreau un liceu modern, nici siguranta in liceu prin camere de spionaj, nici uniforme ca sa ma mandresc cu liceul meu si nici legitimatii pentru ca imi cunosc colegii si cei pe care nu vreau sa-i cunosc, chiar nu vreau sa stiu ca imi sunt colegi. Am nevoie de minti deschise in jurul meu. Sa nu fiu mustrat sau pedepsit pentru ca am niste flesh-tunneluri cu diametru de 1cm in ureche sau ca mai am orice altceva pe mine. "NU CONTEAZA CAT DE LUNG AM PARUL. IMPORTANT E CAT SI CUM GANDESC"! Chiar ati uitat asta? Sau trebuie mentionat ca nu se refera doar la par?


Eu chiar vreau sa inalt castele de gandire si chiar vreau sa fiu lasat sa simt cum cresc si nu sa fiu tot oprit si batjocorit de domnul/doamna X. "Sunt un frate tanar care crede in dreptate, am ochi negri, dar am manile curate. Iubesc pletele si ploaia si camasile 'nflorate. NU RASPUND CAND MI SE-ARUNCA VORBE SPARTE! Un fapt fara importanta ma poate face sa sper!" Bagati asta in cap doamna/domnule X. Pun tot in balanta si nu mi-e teama de adevar si da , primesc palme dar nu ma supar pentru ca nu ma patati cu nimic si nici nu o veti face. Eu chiar sunt asa si asta fiind impotriva presiunilor, doctrinelor voastre si caderilor nervoase, lasate in ciuda voastra usor in urma. "Caci ploaia care va veni le va potopi pe toate!"



In memoriam Florian Pitis!


2 comentarii:

  1. hihi...vinovatule fara vina, simt ca ai scris asta in locul meu.multumeesc.sa-nteleg ca SI tu te plictiseeesti la scoala.dar e bine,e chiar foarte bine.nu vezi ca se sperie daca vad ca ai indrazneala sa gandesti? nu le spune ca mai speri din cand in cand...se vor ocupa repede de asta.ff fain textu si hai,bine...adica nu.las atat.pa.

    RăspundețiȘtergere