sâmbătă, 28 martie 2009

Pribeag



Prin stanci de munti, rauri si izvoare
Prin fum si timpuri de desert
Cautam singur...
Drumul meu spre Crasma Dracului,
Cautam sa ma dezmierd.


Si-am gasit numai minciuni,
Numai povesti neauzite de ureche,
Am gasit numai drumuri false
Si pe mine cum stam de veghe.

Si-am intrebat pe pacatosi,
Am intrebat tare pe cei ce mor;
Am cautat singur...
Si inima-mi sta sa-mi moara,
Intr-un pahar gol.

Acolo stiu ca imi e locul
Caci sunt un monstru ca si voi!
Vreau sa nu mai simt ca ratacesc
Sa mor linistit si stingher,
In niste asternuturi moi.

Spune-mi tu, trecatorule intamplator,
Spune-mi tu omule span:
Unde-as putea sa mor ca un muritor!
Arata-mi drumul...
Si deseneazami-l in palma
Tu, om span, aratami-l ca te omor!


Si stam asa in capul locului,
Cu otelul infpit in span
Dirijandu-l sincer sa mi-l arate
Drumul drept spre Crasma Dracului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu