marți, 17 martie 2009

Modelul meu in viata

Din nou nu s-a putut scurge o zi din viata mea fara sa simt produsul chitch si de toata scarba, defapt de tot rahatul uman cum imi sufla in ceafa si imi vorbeste balbait si incoerent incercand sa raspunda la intrebarile profesorului, dar fara succes. De ce? Pentru ca redusul mintal ce isi face intr-una poze la fata si la freza totem ca sa il vada printesele cat de cool e nu a luat in viata lui o carte in mana ca sa-i citeasca macar editura sau macar anul tiparirii. Pentru ca pentru redusul mintal scos pe banda rulanta de hairstyleistul cu 10 clase si cluburile cu "pretentii", Balzac e sigur un jucator de fotbal, iar revolutia a avut loc in orice an numai in 1989 nu.

Asadar astazi in jurul orei 13 un berbec cu aere de baiat fin, dar cu igiena orala atat de extraordinara incat cariile au facut si treaba stomatologului indepartand dintii de tot, despre care de altfel imi e rusine sa recunosc ca imi e coleg realata printr-re cuvintele balbaite ceea ce inseamna un model in viata pentru el. Nu pot sa citez in tocmai dar pot zice ca suna cam asa: Eu n-nu cred ca...ca putem, ca poate avea..aa...cineva... u-un model in viata. Pentru ca nimeni nu ii perfect siiii...eu cred ca.....trebuie sa luam de la toti asa cate ceva...aaa. de la toata lumea cum ar fi. De cand suntem mici. Apai bine mai berbecule care umbli cu pepita la brat si schimbi euro toata ziua de la mama din strainatate, nici nu stiu cum sa iti zic ca sa inteleaga si neuronul tau fara sa te doara capu si sa-mi zici ca te iau cu din astea. Un model nu e perfect, e cineva a carui munca, mod de gandire, fapte etc le admiri si iti servesc drept exemplu in majoritatea cazurilor si trebuie sa fie om in caz ca nu stii. Un model il ai in momentul in care ai niste orizonturi mai deschise si mintea la fel, nu exagerat, dar sa stii macar ce se intampla in jurul tau si tu nu stii talentatule care esti. Habar nu ai ce se intampla in lumea asta. Habar nu ai in ce fel de tara traiesti si sspui ca-i de rahat doar pentru ca te iei dupa turma cu are umbli si ti se pare un slogan rebel. Si tu esti un rebel nu-i asa? Habar nu ai ce putem pati in cativa ani, habar nu ai sa explici ce inseamna o revolutie sau mai ales ce e un razboi civil. Si daca o sa spui ca astea nu te privesc pe tine atunci imi scuzi te rog limbajul, dar dute-n mortii tai de om si mori in accident de masina si fane un bine si sfartecate pe tine si pe inca 4 ca tine de preferat mai prosti decat esti tu care incap in masina cu tine. Si ca sa-l citez pe Ciutacu: "tea-i nascut sa sari linia de tramvai care nu electrocuteaza", dar presupun ca habar nu ai cine-i ala.

Mi-e scarba de rasa ta de tarani medievali intarziati.Mi-e scarba ca intr-un an sau doi va luati permis de conducere, mi-e scarba ca in cativa ani mergeti la vot si habar nu aveti cine a fost Ion Iliescu inainte sa fie presedintele tarii. Mi-e greata si imi dau toate mesele zilnice afara cand va vad ca holbati ochii si nu stiti sa cititi doua cuvinte dintr-un text de Eminescu din manualul de romana. Mi-e greata si imi vine mai tare sa rad cand va vad ca salutati si abordati smecher cu incredere fete pe strada cu tot felu de replici neinspirate si total fara sens, crezand dupa aceea cu tarie ca i-ati atras atentie si ca sigur o sa vrea sa aibe vre-o tangenta cu voi, ba mai mult, sigur o sa se si culce cu voi.

Sunteti desi nu va dati seama pionii prosti ai unor pacalici mai mari care va lasa asa cum sunteti pentru propriul interes, pentru ca sunteti multi si IEFTINI si va aruncati cu capul inainte ca voluntari la campaniile electorale. Pentru ca va dau de baut si de mancat moca. Si prin minune voi formati tineretul partidului, in care tara trebuie sa isi puna baza. Si ei va arata tare si bat cu pumnul in piept si va arata iar cat de tineri si plini de asteptari sunteti. Dar sunteti niste cocalari prosti, lipsiti de bun simt, cultura, creier, gust si multe altele. Asa ca pana s-o trezi Romania din criza ia mai faceti voi o combinatie si mergeti in club cu ochelari de soare sa nu va orbeasca intunericul, mai uploadati pe net cateva 50 de poze cu moaca pe care o posedati sau care va poseda si cu firzura aia de turma ca oricum daca o sa muriti rapusi de viata tumultoasa, n-o sa planga nimeni dupa voi.

2 comentarii:

  1. ehe....ORBII orbiiiiiiiii orbii,zic,sunt cei mai fericiţi dintre oamnei!!!(...)spune-ţi şi voi,nu-i mai bine aşa..îi doare ceva,îi arde ceva pe dinăuntru...la ce bun să vadă?Văzutul aduce numai necazuri,azi vezi una ,mâine vezi alta...(...)nu e om mai fericit decât acela care n-are nimic de dorit. ...de la Gufi citire

    RăspundețiȘtergere
  2. uăi...eu am scris spuneţi dezlegaaaaaat? o doamneee...
    "-Şterge-ţi ochelarii,Nikita!
    -Da' de ce, că mie mi-e bine şi-aşa!!!!"(Soţul Akulinei)

    RăspundețiȘtergere